Hoeveelheid mengsel, ja. Maar dat veranderd toch niets aan de verhouding van het mengsel dat je de cilinder in peurt? Dat wordt geregeld in de carburateur en heeft niets te maken met de uitlaat, spruitstuk of bougie (om nog maar wat andere argumenten te noemen). Je kan bijvoorbeeld prima rijden met een snorcarburateur op een 65cc.Maar als je een snellere uitlaat eronder zet kan je meer uitlaat gassen kwijt.
Waar door je cilinder meer toeren kan maken. en meer mengsel nodig heeft.(volgens mij:p)
Correct me if iam wrong
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Bekijk de kleur van je bougie even (minstens 100m volgas rijden en dan stil laten vallen). Je bougie moet een koffie-met-melk kleurtje hebben.heb een promaGP uitlaat erop gezet met standaard sproeier. hij blijft in 1 keer haken als hij ze top heeft bereikt en dan klinkt het alsof hij niet genoeg benzine krijgt om nog harder te gaan. ben nu naar maatje 52 gegaan ( 2 maten groter ) maar merk eigenlijk niet echt een verschil ( t kan zijn dat ie iets beter doortrekt of iets dergelijks maar het is een minimaal verschil ) kan ik die oude er beter onder terug zetten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast