Volgens mij is er niet eens een FAQ benzinekraanoke bedankt! ik zal de FAQ beziene kraan kijken.
wat de sproeier is weet ik idd, maar bedankt

Maar die heb je ook niet nodig want het is simpel.
Mijn tossertjeRenault is mijn webcam sletje. Of niet, bitch <O~
Een puch achterlichtje, hoewel ik niet zeker weet of daar remlicht in zit.Jongens, weet iemand hier of er nog meer modellen alternatieve achterlampjes zijn? Ik heb nu gewoon zo'n standaard Saturnus (zo heet het volgensmij) achterlicht met alleen rood en aardig groot. Ik zoek eigenlijk een mooi klein achterlichtje met wel remlicht en gewoon licht. Iemand suggesties/sites?
Merci bien.
Wel vaag dat je je stuur niet onder controle kan houden als je met 40 over drempel gaat, lutser
''Doe je dit niet, ben je een eigenwijze big.''
je kan een lexus achterlicht doen. die heeft remlichtJongens, weet iemand hier of er nog meer modellen alternatieve achterlampjes zijn? Ik heb nu gewoon zo'n standaard Saturnus (zo heet het volgensmij) achterlicht met alleen rood en aardig groot. Ik zoek eigenlijk een mooi klein achterlichtje met wel remlicht en gewoon licht. Iemand suggesties/sites?
Merci bien.
dat komt omdat je moet inrijden. doe er een extra scheutje 2takt olie of inrijolie erin en je hoort het gelid waarschijnlijk niet meer.hallo, heb net een nieuwe bromcilinder op mijn snor tomosje gezet, heb er nu ongeveer 10 km mee gereden maar hij maakt een raar soort geluidje. alsof er een ringetje niet goed zit dat de hele tijd rinkelt. kheb mn uitlaat en kop nog is goed aangedraait maar er veranderd niets.. iemand een idee?
26 26 of 24 is wel goed.Beste tandwiel verhouding en carb en uitlaat om op een 65cc airsal een top niet hoger dan 70 te hebben?
Ik heb nu 26/24 en 14/12 carb en Technigas uitlaat
Ik heb nog liggen Bullit uitlaat en std uitlaat, tandwielen kan ik zo kopen!
Alvast bedankt!
bij sommigen welen dat benzine kraantje... is idd echt makkelijk. er hangt nog net geen uithangbord bij met hier zit het benzine kraantje
Wat voor uitlaat?net ander uitlaatje opgezet.
ander sproeiertje niet nodig. rijd echt prima:) rijd nu ongeveer 35.
heb er ook op gereden, echt lache zo'n tomos
en dat benzine kraantje... is idd echt makkelijk. er hangt nog net geen uithangbord bij met hier zit het benzine kraantje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten