oke dank jeA5=A35
er zit inderdaad een a5 blok onder.Kijk het zit zo.
A5 staat voor A5 blok. A35 is het frame van de A3 brommer van vroeger in combinatie met het A5 blok. A3&A5=A35![]()
Gaat nergens over maargoed. Het past.
Ze kunnen ontzettend vast zitten in je carter. In dat geval zou ik proberen met een dremel of iets dergelijks het tapeind in het midden aan allebei de kanten vlak te slijpen zodat je er met een Bahco grip op kunt krijgen om hem te draaien.Het tapeind bij m'n cilinderkop is dolgedraaid, kan ik een nieuw tapeind kopen en deze er zonder al te veel problemen inzetten? En zo ja, weet iemand zo snel de maten van een nieuw tapeind?
Misschien overbodig omdat ze er toch niet meer opnieuw uit hoeven (hoop ik) maar helpt een beetje kopervet tegen het ongelofelijk vastzitten?Ze kunnen ontzettend vast zitten in je carter. In dat geval zou ik proberen met een dremel of iets dergelijks het tapeind in het midden aan allebei de kanten vlak te slijpen zodat je er met een Bahco grip op kunt krijgen om hem te draaien.Het tapeind bij m'n cilinderkop is dolgedraaid, kan ik een nieuw tapeind kopen en deze er zonder al te veel problemen inzetten? En zo ja, weet iemand zo snel de maten van een nieuw tapeind?
Waarom zitten ze zo walchelijk vast?
Staal (tapeind) en aluminium (carter) reageren gezellig en koeken vast.
Wel vaag dat je je stuur niet onder controle kan houden als je met 40 over drempel gaat, lutser
''Doe je dit niet, ben je een eigenwijze big.''
26. maak je niet al te hoge toren.Hallo,
ik wil mijn achter tandwiel gaan vervangen er zit nu een standaard op 33 voglens mij.
Maar nu is mijn vraag welke kan ik beter doen 26 of 28?
Mijn setup:
65cc airsal
15/15 dellorto
Spruitstuk ontgrenst.
Snorkop.
Bromstand onsteking.
powerfilter
alvast bedankt
dit krijg je gewoonmeestal na eentijdje rijden. er wil wel eens benzine weglekken omdat tomos een 2takt is.Er komt steeds naar het rijden roet uit de uitlaat en dat slaat tegen mijn uitlaat aan, dus er zit elke keer zo'n lichte bruine vlek. Is dit normaal? Want naar 10km rijden zit er al weer wat op. Ik heb een Technigas next (als ik die wil ontkolen hoe doe ik dat dan? De demper eraf en in de uitlaat bezine doen en aansteken? En hoe maak ik de demper schoon?
Alvast bedankt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten