het achter wiel van een honda mt is ook 16 inch zijn ook noppen banden.
maar let wel op,dat des te harder het rubber is des te slechter is je wegligging.
op terein zal het beter zijn,maar op de weg is je grip vooral bij nat weer ook pet.
TQ ryder, het staat duidelijk vermeld op de fullcross banden deze zijn niet voor de weg en moet je er ook niet voor gebruiken wil je de noppenlook maar wel de weg op moet je maccis banden hebben deze hebben profiel voor afvoer van water en zijn een stuk stabieler
voor goede kevlar banden moet je gouw rekenen op 100 eu voor een fatsoenlijk setje banden , niet hele brede dus, setje mazzis banden is 330 eutjes ook 16inch maar veel te breed
waarom wil je dan fullcross noppenbanden als je toch amer door de prut gaat komen, das imo wel zonden, kan je eerst wat vlottere setup gaan nemen..
en verder powerfilter helpt nog niet in vermoge bij deze setup...
Ik weet het, maar mijn brommer loopt net weer.. was helemaal standaard en waren paar dingen aan kapot dus heb hem weer een beetje opgeknapt...
Er komt nog 65 cc/70 cc onder, maar ben nu eerst bezig met een beetje opknappen, en mijn luchtfilter pas er niet meer goed onder (weet ook niet hoe dat kan
dus daarom koop ik gelijk een powerfilter heb ik dat maar vast gehad ...