jo,
ik heb een paar foto's gemaakt van mijn bougie, volgens mij is die wel gewoon mooi koffie bruin. dus ik denk dat het viertakten niet komt door te grote sproeier, maar door ontsteking crap. beordelen jullie ook mee?
vanmorgen startte ik mijn bromer zonder choke, ging aan met de eerste kick, maar viel na ongeveer 15 seconde plotseling uit, ik bleef in die 15 seconde gewoon af van mijn gashendel. toen hij uit was gevallen probeerde ik hem weer te kicken zonder succes. uiteindelijk gebruikte ik de choke en ging hij meteen aan. en hij bleef ook aan.
nog even een reactie op noel: ik heb de carb eerlijk gezegd nog niet schoongemaakt. heb wel ff de search gebruikt, en daarbij staat dat je de carb helemaal uit elkaar moet halen. en dat durf ik niet. dus weet iemand misschien een andere oploss zonder is eraf te draaien

? voor de rest wou ik iedereen graag hier bedanken voor de steun en hulp. keep the good work up. ik kan hem trouwens ook gewoon naar de dealer brengen, maar ik vraag me af hoe ver ik kom als ik ermee sleutel

.
ok genoeg gelult. hierbij de foto's (n73 kwaliteit

):