ja had ik zelf later al door, maar nu krijg ik hem bij de ophanging niet los. de schroef draait wel en ik kan de moer tegen houden maar is met geen mogelijkheid los te draaien. heb er al WD 40 opgespoten er met ze 2en aan zitten trekken. andere sugesties? zou ik erg op prijs stellen.Gewoon lekker doordraaien. De tapeindes kan je er later gewoon weer in draaien.
Die zitten met borgmoeren vast. Kun je spuiten wat je wil, maar moet je echt met een andere sleutel erbij los draaien. Misschien moet je eerst even ruimte maken zodat je er wel bij kan met een sleutel 13.ja had ik zelf later al door, maar nu krijg ik hem bij de ophanging niet los. de schroef draait wel en ik kan de moer tegen houden maar is met geen mogelijkheid los te draaien. heb er al WD 40 opgespoten er met ze 2en aan zitten trekken. andere sugesties? zou ik erg op prijs stellen.Gewoon lekker doordraaien. De tapeindes kan je er later gewoon weer in draaien.
Maakt de bougiedop wel goed contact met de kabel? Ik vermoed namelijk van niet.Mijn bougie doet het niet. er zit net een nieuwe in en ook een nieuwe dop maar het lijkt of de stroom er niet doorheen komt. kan ik dat meten? is er een oplossing? er is genoeg stroom want als ik alleen de kabel tegen het blokje aanhoud geeft hij een vonk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten