Daar zijn nou eenmaal forumregels voor, om alles netjes en opgeruimd te houdenTuurlijk. Ik mag hem alleen niet zomaar in prjecten laten staan (ivm mensen die het WEL uitmaakt wat waar en hoe staat...).

Daar zijn nou eenmaal forumregels voor, om alles netjes en opgeruimd te houdenTuurlijk. Ik mag hem alleen niet zomaar in prjecten laten staan (ivm mensen die het WEL uitmaakt wat waar en hoe staat...).
Ik weet dat ik de kappen kan bestellen, al vind ik ze met 35 euro per stuk wel een beetje behoorlijk aan de prijs. Mocht ik dus alles willen vervangen, dan ben ik al ruim 200 euro alleen aan een grote stapel plastic kwijt, die ik ook nog eens in een andere kleur moet spuitenJe kan ook nog ff kijken of je nieuwe kappen kunt scoren, scheelt weer met het gedoeik geloof dat vdhparts en scootbike.nl ze verkopen.
De voorvorken zijn gewoon bij VDH te koop, zoek naar de Revival EBR voorvork, want die heeft ook de montagepunten voor de remklauw. 145 euro ex verzendkosten, ik heb hem voor 170 euro bij de lokale bromboer laten bestellenMag ik trouwens vragen waar je die voorvork vandaan hebt? zoals je misschien in mijn topic heb gelezen is de mijne niet goed, en moet ik dus weer een ander hebben![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten