hij zei ik keek naar mijn spruitstuk en ik zag 4 inbus schroeven;)En als je nog een orgineel nog nooit losgehaald spruitstukje hebt dan heb je nog 2 breekboutjes aan de bovenkant. Deze moet je inslijpen met een dremel of een ijzerzaagje en dan kan met een platte schroevendraaier ze er zo uitdraaien.
Tja lijken breekbouten niet een beetje op inbus bouten vraag ik me afhij zei ik keek naar mijn spruitstuk en ik zag 4 inbus schroeven;)En als je nog een orgineel nog nooit losgehaald spruitstukje hebt dan heb je nog 2 breekboutjes aan de bovenkant. Deze moet je inslijpen met een dremel of een ijzerzaagje en dan kan met een platte schroevendraaier ze er zo uitdraaien.
Maar als hij ze er zo uitkrijgt hoeft die niet zijn blok er onder vandaan te halen.
nee want breekbouten hebben een platte kantTja lijken breekbouten niet een beetje op inbus bouten vraag ik me afhij zei ik keek naar mijn spruitstuk en ik zag 4 inbus schroeven;)En als je nog een orgineel nog nooit losgehaald spruitstukje hebt dan heb je nog 2 breekboutjes aan de bovenkant. Deze moet je inslijpen met een dremel of een ijzerzaagje en dan kan met een platte schroevendraaier ze er zo uitdraaien.
Maar als hij ze er zo uitkrijgt hoeft die niet zijn blok er onder vandaan te halen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten