mijn vtw (het tandwiel dat de ketting aandrijft) draait niet, de moer die er voor zit draait wel als je gas geeft.
het gaat om een a5 blok.
iemand suggesties hoe ik dit kan maken?
is die krans sterker dan het vtw? ik zal het tandwiel er zo snel mogelijk afhalen.Eerst je voortandwiel eraf en kijken wat de staat is van de krans waar het tandwiel invalt, als dit helemaal verkloot is, moet je blok gesplitst worden en dan moet er een nieuw middentandwiel in, als daarmee niets aan de hand is, lijkt het mij een kwestie van het voortandwiel erop, desnoods vervang je hem gelijk, en de boel weer in elkaar zetten.
er zit geen speling op het tandwiel dus dat is zeker niet het geval. ik zal er binnenkort naar kijken en dan vertel ik wel hoever ik gevorderd ben. bedanktis de bout van je voortandwiel niet zo ver losgelopen, dat hij gewoon voor de krans hangt, als je begrijpt wat ik bedoel, hoewel hij dan soms wel zou moeten pakken natuurlijk...
het klinkt meer alsof er geen ketting op ligt, geen rare geluiden dus.Als je gas geeft, hoe klinkt hij dan, alsof er iets uitgevreten wordt of gewoon alsof er geen ketting op ligt.
hij hing iets voor de krans en is totaal weggeslepen. dat wordt een nieuwe kopen dus. de krans is ook ietsje afgesleten maar die hoeft nog niet vernieuwd te worden.ik kan op internet maar twee maten vtw vinden. namelijk 26 en 27. ik zou het liefst24 of 25 willen, weet iemand waar ik die kan vinden/kopen?Ja de krans is zeker sterker dan het vtw, de krans is van gehard staal en een voortandwiel van normaal metaal.
is de bout van je voortandwiel niet zo ver losgelopen, dat hij gewoon voor de krans hangt, als je begrijpt wat ik bedoel, hoewel hij dan soms wel zou moeten pakken natuurlijk...
ik denk gewoon dat de binnenkant van het voortandwiel nogal verrot is, mocht dit niet het geval zijn en is je krans verrot, moet je me eventueel maar een pbtje sturen ik heb er nog wel een paar liggen die voor niet al te veel weg mogen.
ik had het gezien ja.http://www.scooterenminibikeshop.nl verkoopt voortandwiel 22 24 26 en 31.
Mooi dat die krans nog goed is, dat bespaart je namelijk nogal heel veel werk en kosten
ik heb nu 24-26 toch? of 26-24?24-24, 24-26, ik denk dat hij dan wel lekker optrekt.
ik heb de onderdelen besteld bij scooterenminibikeshop, hoe lang doen ze meestal over leveren?Eerste getal is voor 2e getal is achter
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 9 gasten