- Welke model tomos heb je? Revival TS
Uit welk jaar komt de tomos ? 2008
Is het een snor of een brommer? Brommer
Wanneer ontstond het probleem? Nadat ik een nieuwe uitlaat op mijn brommer gezet had.
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Een standaard snel uitlaatje.
Wat is het probleem?

1. Ik heb dus die nieuwe standaard snel uitlaat erop gezet. Moet ik daar nog iets aan doen? Ik heb wel is gelezen dat jullie nieuwe uitlaten spuiten ofzo. Maar ik wil hem wel chroom houden.
2. Met die nieuwe uitlaat, loopt mijn tomos wel iets harder. Maar volgens mij houdt tie iets in op top. Hij loopt net niet helemaal lekker door en als tie tegen de 50 aan loopt, hoor een een soort schurend/tikkend geluid. Als je dan weer iets gas loslaat en 40 ofzo gaat rijden, hoor je dat geluid niet meer. Kan het zijn dan tie nu te arm loopt ofzo? En daarvoor moet je dan toch een grotere sproeier monteren? Maar ik heb een luchtregelschroef. Kan ik het daarmee ook niet doen? En wat is makkelijker? (Ik heb er nog niet zoveel verstand van, ik rijdt pas 2 à 3 maanden brommer.)
3. Oke, dan nog iets

Dan ga ik tenslotte nog even een to-do lijstje posten voor mezelf. Uiterraad kan die nog langer worden

- Kenting inkorten.
- Banden oppompen
- De voorrem nog een keer nakijken. (Die piept als ik um niet helemaal inknijp. Als ik zacht probeer te remmer, dus.)
Iedereen alvast bedankt voor de hulp (Als jullie dit nog wel lezen en nog niet zijn afgehaakt