Hoe doe je dat?

Helup <O~
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Nee klopt. Carb is een van de makkelijkere onderdelen.Ik zou hem helemaal uit elkaar halen en dan in de azijn gooien.
Nachtje laten weken, daarna afborstelen en afspoelen met water en dan weer monteren.
Hij zit zeer simpel in elkaar dus demontage zal geen probleem zijn.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Die FAQ had ik nog neit gezien.. Dank! Ik ga vrijdag maar is de carb schoonmaken, want dan hoef ik toch nergens heen te brommere!Huishoud azijn doet echt wonderen. Een uur of 2 is meer dan genoeg, dan lijkt je carburateur weer als nieuw. Vergeet ook niet alle gaatjes en buisjes door te blazen achteraf.
In de FAQ staat ook alles duidelijk omschreven.
BEUNHAAS!
In dat geval doe ik hem er 2 uurtjes in.en een nachtje laten weken lijkt mij niet erg slim omdat azijn aluminium soort van wegvreet na een tijdje.
2 uur is goed maar 8 uur is niet zo fijn
BEUNHAAS!
Afspoelen met water niet doenIk zou hem helemaal uit elkaar halen en dan in de azijn gooien.
Nachtje laten weken, daarna afborstelen en afspoelen met water en dan weer monteren.
Hij zit zeer simpel in elkaar dus demontage zal geen probleem zijn.
Ga is uit m'n topic joh, bezem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten