Dit is mijn Tomos a35. Ik wil er graag een sprinter van maken. Maar hoe doe ik dat?
Het moet zoiets worden:

Heel veel succes
Je koopt eerst dat voorspatbord, dat is een aerospatbord, te kopen bij jps of easyparts.
Vervolgens haal je je achterspattert eraf en koop je een polini 910 zitje, die plamuur je er netjes op, beetje opvullen met pur.
Verdiep je eerst eens voordat je hiermee begint! Als je het echt wilt moet je nu je keuze maken.
Veel geld uitgeven,doorzetten, doorgaan bij de kleinste tegenslagen, vereist VEEL tijd OF hier niet aan beginnen
Hier heb ik tenminste wat aanKerel ik weet niet hoe ver jij elke dag moet rijden?
maar ik kan je vertellen dat het niet super lekker zit;)
en ten 2de als je hem voor de rest *standaard laat ziet het er niet uit.
kom je langs zeulen met een snelheid van 40 km per uur..
ik zie jou altijd maar negatief commetaar geven maar van jou zie ik niks qua brommer.waarom begin je hier aan..
je weet echt niet waar je aan begint als je gaat vragen: hoe maak ik een sprinter
Inderdaad, laat je inspireren door anderen, geen exacte kopie maken, dat is nooit leuk, ook voor jezelf niet, het is veel leuker om iets te bouwen waarvoor je je eigen ideeën hebt gebruikt,
Ga er wel vanuit dat het je veel geld gaat kosten, een straatracer of sprinter maken is nou eenmaal erg duur, ookal doe je motorisch niets.
Ga vooral niet op de reacties van Gietor in, hij is ontoerekeningsvatbaar en laagbegaafd in een.
Inderdaad, laat je inspireren door anderen, geen exacte kopie maken, dat is nooit leuk, ook voor jezelf niet, het is veel leuker om iets te bouwen waarvoor je je eigen ideeën hebt gebruikt,
Ga er wel vanuit dat het je veel geld gaat kosten, een straatracer of sprinter maken is nou eenmaal erg duur, ookal doe je motorisch niets.
Ga vooral niet op de reacties van Gietor in, hij is ontoerekeningsvatbaar en laagbegaafd in een.
auwwww
vriend van mij heeft ook een sprinter van zijn tomos gemaakt en is halve wegen gestopt omdat het TE veel tijd koste, plus als hij alles wilde zo al shij voorstelde koste het ook veel te veel geld ;p
maar gl met je tomos en als je echt gaat beginnen wel een topic maken he![]()
hier nog een leuk voorbeeld !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast