Oke maar als ik het goed begrijp rijden alle tomosjes op een mix?Je moet er gewoon zeker van zijn dat het 95 is gemengd met olie. Dit kan je toch wel vragen bij het tankstation of niet soms?
Als je er niet zeker van bent zal je zelf moeten mengen in de verhouding 1:50 mits het een tam tomosje is...
Ja Shellina ja.Is shellina 1 op 50? Dat is namelijk wat de vorige eigenaar tankte
Ik heb een pomp gevonden waar ik gewoon 2 takt 1:50 kan tanken.
Bedankt
MVG een noob
haha dat heb ik ook dus antwoord graag!hallo,
kheb beetje vaag soort van probleempje...
meestal als hij nog een beetje koud is (komt ook voor warm) en ik geef gas op ong 50km per uur dan lijkt het net of de tos zich 'verslikt' .... net of hij dan ff geen bezine krijgt ofzo, het dan ook maar voor een seconde ofzo
grtz niek
En ik ookhaha dat heb ik ook dus antwoord graag!hallo,
kheb beetje vaag soort van probleempje...
meestal als hij nog een beetje koud is (komt ook voor warm) en ik geef gas op ong 50km per uur dan lijkt het net of de tos zich 'verslikt' .... net of hij dan ff geen bezine krijgt ofzo, het dan ook maar voor een seconde ofzo
grtz niek
Lijmmijn nummerbord is afgebroken bij de schroefjes, dus de rondjes zijn groter dan de schroefjes kunnen 'vastpakken'.
maar ik krijg die schroefjes ook niet los, iemand een betere manier dan plakband?
en als dat stiekem vanmiddag is opgegaan, en ik morgenochtend me tos nodig hebLijmmijn nummerbord is afgebroken bij de schroefjes, dus de rondjes zijn groter dan de schroefjes kunnen 'vastpakken'.
maar ik krijg die schroefjes ook niet los, iemand een betere manier dan plakband?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten