Vloeibare pakking zal hoogstwaarschijnlijk kapot gaan op die plek.Ik haalde laatst de demper van mijn uitlaat en merkte dat er een soort pakking tussen zat. Dit is afgebrokkeld en zit er nu dus niet meer op maar hij maakt meer lawaai. Zou ik er gewoon 1 kunnen maken van een melkpak of zal dit te heet worden?
Ik haalde laatst de demper van mijn uitlaat en merkte dat er een soort pakking tussen zat. Dit is afgebrokkeld en zit er nu dus niet meer op maar hij maakt meer lawaai. Zou ik er gewoon 1 kunnen maken van een melkpak of zal dit te heet worden?
Of gewoon pakkingspapier?Ik haalde laatst de demper van mijn uitlaat en merkte dat er een soort pakking tussen zat. Dit is afgebrokkeld en zit er nu dus niet meer op maar hij maakt meer lawaai. Zou ik er gewoon 1 kunnen maken van een melkpak of zal dit te heet worden?
Misschien van dat hele dikke karton ofzo?
ja,jaMisschien stomme vraag, maar ik ben van plan een 70cc cilinder te kopen.
Kan je op een 70cc cilinder een puch hd kop zetten? (squish enzo doe ik dan wel goed)
maar haal je dan wel voordeel uit zo'n 70cc cilinder?
thanks
Dan zul je je lagerbussen moeten vervangen..zit bij frame
Je kan eens proberen iets minder hard aan het gas te trekken of dat het probleem verhelpt. Anders misschien vraagtekenveertje vervangen. Is de ketting wel goed op spanning? Als die slap is kan dat ook die schok veroorzaken.als ik rijd dan heb ik soort schokken.
gewoon als ik gas los laat, en dan weer gas geef krijg ik echt een soort van stoot.
wat is dit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten