Bij mij is het zo dat die schroefdraad weg was aan de onderkant van het blok en er zit nu geen schroef in en geen olie hoe kan ik dit oplossen en is het gevaarlijk ofiets...??
tsja zonder olie smeert het niet goed meer. wordt je blok heel erg heet want hij kan de warmte niet kwijt.de andere schroeven wel goed aandraaien en nieuwe pakking er tussen.
Olie erin doen en klaar.
De ene schroef helemaal los draaien, beetje zeep of vet eromheen smeren, en heel hard tegen het wiel trappen ofzow dan zou het moeten lukkendamn ik wou me voorwiel er af halen. komt aan 1 kant een moer niet los van de as.
dat ding is niet los te krijgen.. volgens mij vast geroest.
weten jullie ook een manier om dat ding los te krijgen?
als je dat doet wel met moer erop doen! zorg dat de as niet uit de moer komt anders sla je als je scheef erop slaat het schroefdraad weg en kan die moer er niet meer op!!en... je moet met de hamer tegen de kant waar geen schroef meer opzit slaan zodat de bout aan de andere kant niet meer tegen de voorvork zit.
Was bij mij ook een keer, is zo gelukt.
1. het bouwjaar kan je eventueel navragen bij Tomos.Ik heb 3 simpele vragen. Net een tomos quadro gekocht, en daar wil ik graag het volgende van weten:
1. Hoe kom ik achter het bouwjaar?
2. Waar zijn de standen op de benzinekraan voor (RES, FUEL en OFF), het lijkt allemaal geen verschil te maken.
3. Het is een snor, maar hij loopt 45 op de teller (ook 45 op de teller van de auto, als je ernaast gaat rijden). Nu denk ik dat bij de eerste de beste controle ik daar een bekeuring voor ga krijgen. Klopt dat? En hoe zou ik 'm eventueel kunnen terugtunen?
Derk
Als ie 45 loopt of zelfs met een proma haal je maar iets van .6 kWgoh mischien een rollerbankje? of hebben ze dat niet bij jouw in de buurt?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten