Welke model tomos heb je? een tomos a3
Uit welk jaar komt de tomos ? weetik niet:P
Is het een snor of een brommer? brom
Wanneer ontstond het probleem? tijdje terug nadat ik mijn bobine voor een andere tomos heb gebruikt omdat de bobine van de andere tomos niet goed werkte( deze andere tomos was een snor)
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos? neej alleen de cab schoongemaakt en mun uitlaat uitgebrand
Wat is het probleem?
krijg de brommer moeilijk aan heb al nieuwe bougie er in gedaan, maar als ik m aan heb wil hij steeds uitvallen, ik dagt eerst dat mun bobine kapot was maar de brommerzaak zij dat k eerst maar s naar mun cab moest kijken dus die heb k helemaal weer schoon gemaakt, en ja de vlotterbak zit vol bezine, na mijn weten is het niet het probleem dat er geen bezinen in mun cillinder komt, als de brommer loopt en dan moet ik steeds volgas gas los vol gas enz enz en dan ineens komt er een plof uit mijn cab en rook netalsof er een onsteking in mijn spruitstu plaats vind heel raar,, eerst kwamen er steeds steekvlammen uit de uitlaat dat is nu over. nu komt het dus mun cab. ik vraag me dus af of mijn bobine dus kapot is of dat mun onsteking niet goed is afgesteld lijkt me erg raar want heb de brommer al heel lang en ik heb nooit met de onsteking gekloot. als iemand het neit snapt zet t er maar gewoon bij dan leg ik t nog een keer ujit:P
alvast bedankt