hey,
Ik heb mijn tomos een grote beurt gegeven, 1e versnelling vervangen die was versleten. en het Vraagtekenveertje was verdwenen.
Nou had ik m vanmorge inelkaar gezet en draaide de kickstarteras mee als ik hem achteruit reed, vreemd want dit is niet de eerste keer dat ik n blok inelkaar zette.
Enfin,
Ik starte hem toch maar om te kijken wat ie doet, reed hij gewoon met zijn gebruikelijke kan*** herrie. en daarna kon ik gewoon achteruit rijden zonder problemen, kan het zijn dat door het vooruit rijden (2 meter) de as goed is geschoven ofzo?
Ook wilde ik de koppelingsveer van de 2e versnelling inkorten, dat heb ik niet gedaan maar als ik rijd duurt het erg lang voordat hij in zn 2 schiet. kan dat komen omdat de koppelingsegmentjes die er nu inzitten bij de 2e vernelling redelijk lang veels te weinig olie hadden? dat hij nu langer op het koppelinshuis slipt?
Kijk ik ben bang dat bijvoorbeeld mijn koppeling een beetje klem zit, of mn omega veer niet goed zit en dat hij er ineens uitschiet en mn blok vernachelt.