Berichtdoor Tomos Streetfighter » 26 okt 2009 09:01
Beste mensen,
Het overlijden van me tomosje komt inzicht, een half jaar geleden heb ik een ernstig ongeluk gehad, en zo erg dat de bromboer z’n handen er niet aan wilde branden omdat het risico zo erg was… toen hebben ik en m’n vader er uren aan gezeten om alles recht te buigen en alles was recht en deed het .. alleen we hebben 1 ding over het over het hoofd gezien .. bij veel tomosje een grote last post de achterbrug bout maar het probleem bij mij is dat me tomosje met zo veel kracht tegen de grond is aan gegaan dan me achterbrug KROM is staan en het is met zoveel kracht gegaan dat het busje in m’n frame ook licht krom getrokken… en dat is geen probleem als de oude bout eruit is … maar dat is het probleem de bout is op geen enkele manier er uit te krijgen.. er zijn bussen wd-40 ingegaan, een PNEUMATISCHE hamer is geprobeerd, branden is geprobeerd, boren is geprobeerd alleen de boor kan niet in een bocht lopen hea ( maar is de laatste optie wat ik nog 1x dit weekend ga proberen) met andere woorden ik ben te einde raad, en om een heel nieuw frame te kopen door al me ideeën wordt het dan een te duur project..
IK BEDANK IEDEREEN DIE ME HIER ECHTE FANTASTICH HEBBEN GEHOLPEN.
Op al me problemen en adviezen en vragen was hier een oplossing…
Ik baal natuurlijk super erg van het probleem want ik had zoveel mooie plannen… zou ze binnenkort posten met tekeningen. Misschien kan iemand ze toch nog toepassen want ze waren echt perfect bedacht en uitgetekend en veel materialen (zoals ijzer lasapparatuur etc.) was in huis alleen de uitvoering was me niet gegund..
Er is nog zo’n 5% dat het goed komt en die 5% ga ik natuurlijk wel proberen van het weekend (het uitboren) alleen heb er weinig vertrouwen in
BEDANKT voor alles
Mvg TomosStreetfighter