hey,
ik heb vrijdag m'n zuiger vervangen + alle pakkingen (inlaat, kop, voet, uitlaat). ik ging gister ff rijden om te testen en toen deed hij het gewoon goed, maar toe ik later op de dag naar m'n werk ging deed hij t echt heel slecht. ik weet niet hoe het is als hij verzuipt, ik denk dat je brommer dan probeert aan te blijven maar dat hij steeds langzamer gaat totdat hij uitvalt, klopt dit? want als dit zo is dan heb ik hier last van, denk ik, want als ik probeerde te rijden viel hij gelijk uit. toen probeerde ik wat gedoseerder te gassen maar toen kwam ik maar tot halverwege het gashandle, (anders viel de broomer uit) maar daarmee liep hij ook erg slecht. dus ik na werk (op de terugweg had ik hetzelfde) m'n sproeier een maatje kleiner doen, doet hij vanochtend precies hetzelfde, voorzover ik dat kon nagaan. dus mijn vraag is: wat doe ik fout? ligt het alleen aan de sproeier of juist bijvoorbeeld aan de ontsteking? de eerste, grotere sproeier was maat 57 en nu dus 56, ik rijdt met de volgende setup:
ori cil + bromkop
S-bocht sigaar (hitteschild)
14/12 +12 spruit
26/31
zuiger met sleuven
ontsteking op ? ik heb volgens mij een contact punten ontsteking, zo eentje met een ijzeren bobine (is dit idd een contact punten ontsteking?)
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
ps. met sproeier 57 was de bougie ietsiepietsie donkerder dan koffie-met-melk-bruin. met sproeier 56 heb ik nog niet gekeken (ik zit nu op school).