Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar ik heb m'n uitlaat met twee inbusjes vastzitten die in de cill. draaien. Je kan dat ook doen, of je koopt twee tapeindjes bij de brommerboer en je draait die erin. Zo zal je cill langer meegaan (de schroefdraad dan) en kan je je uitlaat met twee moertjes loshalen en vastzetten. Gr Fido
Dat is bij brommers verschillend.. meestal zitten er standaard 2 boutjes vast in je cilinder waar je je moeren op meot draaien.. maar die "Staafjes met schroefdraad" zitten ook gewoon in je cilinder gedraaid.. ik draaide er bij me vorige brommer per ongeluk 1 eruit. en dan past er gewoon een m6 in..
Maar stel je cilinder moet eraf.. dan is het zo gedaann
Voordat je begint:
Nieuwe voetpakking halen
Nieuwe kopakking halen
Nieuwe uitlaat pakking halen..
bij elkaar is dat rond de 6/7 euro denk ik
Dan die moeren losdraaien uit je cilinder.. zijn er 4.. met dopsleutel 13 draai je die eruit..
Dan voorzichtig je cilinder kop eraf halen..
Dan echt AL je benzine uit je brommer laten lopen.. als alles eruit is draai je je benzinekraantje eruit..
Dan kan je je cilinder zelf eraf halen..
Oude pakking eraf/eruit halen.. dan beunen totdat je je zin hebt met die boutjes.. dan je voet pakking ertussen.. je cilindeer erop.. je benzinekraantje er weer in draaien..(Doe het voorzichtig.. hij moet er recht op en dat ging bij mij niet.. toen heb ik er een koelblad afgeslagen.. werd een beetje boos) toen pasde die gewoon.. dan je koppakking ertussen.. je kop eropzetten.. weer die 4 moeren erop draaien.. dan je bougie erin.. bougiedop erop.. en knallen maar.. oja.. vergeet je uitlaat er niet op te zetten
Misschien heb je hier iets aan als je je cilinder er wel af moet halen.. groetjes.