Denk je dat hiervoor een spatbord te vinden is op internet?
Bedoel je niet gewoon het overschakelen naar de 2e en terugschakelen van de 2e naar de 1e versnelling?Ik heb nu net een 2e hands tomos gekocht. ( A3 standard, bouwjaar 2006, snor )
Start gewoon in 1 keer kicken maar met gas geven lijkt het wel alsof die hapert in het begin.
Opeens schiet het eruit en rijd hij wel gewoon rond de 30 tops ( nog helemaal standaard ).
Ook in de bochten valt hij vaak stil als ik geen gas meer geef.
Waar kan dit aan liggen?
nee geen schuimpje geen buisjeWat bedoel je met alleen de behuizing? Dat er geen schuimpje in zit, of rubberen buisje? Maak eens een foto anders.
Is het een brom of snor brommer?
En heb je er wel goede brandstof in gegooid?
mengsmeer is nog geen 3 dagen oud, bougie is gewoon goed, kleur goed contact goed.Bedoel je niet gewoon het overschakelen naar de 2e en terugschakelen van de 2e naar de 1e versnelling?Ik heb nu net een 2e hands tomos gekocht. ( A3 standard, bouwjaar 2006, snor )
Start gewoon in 1 keer kicken maar met gas geven lijkt het wel alsof die hapert in het begin.
Opeens schiet het eruit en rijd hij wel gewoon rond de 30 tops ( nog helemaal standaard ).
Ook in de bochten valt hij vaak stil als ik geen gas meer geef.
Waar kan dit aan liggen?
Hoe oud is de benzine die er in zit? Bekijk je bougie ff, post de conditie er van.
Warm maken, zodat het uitzet, beetje plakkerig spul binnen in doen(?), geen kit, dit gaat na lange tijd verslechteren, en dan op je handvat doen, dan zal die weer koud worden en krimpen.Hoe kan ik het beste nieuwe handvatten op mijn stuur bevestigen?
Gewoon eropschuiven gaat um niet worden, want dan schuif je hem er weer net zo makkelijk vanaf.
Iets van lijm/kit gebruiken ofzo?
Alvast bedankt voor de hulp.
Bougie heeft de juiste kleur, ook meteen de bougie ontvet.Bekijk na een ritje ff de kleur van je bougie (zodra die een beetje afgekoeld is), als deze wit/grijs is heb je een te kleine sproeier. Bruin is goed en zwart is te groot.
Ik denk namelijk dat er iets mis is in de carburateur, weet je hoe je deze verwijdert en moet reinigen? Als je er echt geen verstand van heb zou ik er iemand anders naar laten kijken die er verstand van heb, op een afstand is t een beetje lastig.
Maar check het bovenstaande ff.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten