Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Misschien best wel dom of niet.. Maar ik heb vandaag een achterzitje gekocht voor me a35 maar het lukt me niet echt om m goed te monteren
Wat dus het probleem is, zoals te zien op de foto's, het ijzeren vlak aan de onder kant kan niet verder naar achter...
Iemand een idee hoe het anders kan/wel moet?
Op de 2e foto zie je rechts een schroefje zitten op het achterspatbord, en daaraan loopt een een stuk naar de bagagedrager. Dat zit dus in de weg.. Ik had m eigenlyk ff moeten schoonmaken
Je hebt ook een andere bagagedrager dan de dragers waarvoor deze zitjes bedoeld zijn. Koop 'n andere achterdrager (evt 2e hands, je hebt ze al voor minder dan 20 euro)
Het is niet zo'n X-treme Quality buddyzitje zo te zien, die kun je namelijk wel monteren op die bagagedrager. Voor zover ik kan zien, shadowranger, is het 1 doorlopende beugel. Daarom kan de TS m wss ook niet monteren