Lijkt mij niet omdat het wel gewoon allemaal paste toen ik er een standaard snel eronder had gezetIs het boutje niet gewoon wat te kort?
Nja, ik denk serieus niet dat het het boutje kan zijn vooral omdat het aan de andere kant van de cilinder wel helemaal vast zit.. Maar het was ook donker toen ik de schroef er opnieuw in probeerde te draaien, en ik heb een heel warm gevoel dat ik de hele tijd schuin in de cilinder zat te draaien of dat de pakking ervoor zat. En het is de hele tijd met de hand geweest nooit gereedschap dus een complete schroefdraad zo makkelijk naar de kloten helpen in de cilinder lijkt me niet, hooguit de schroefdraad van het tapschroefje... maar ik ga morgen in de middag uit school kijken met een vriend van meDan zou het toch kunnen dat deze te kort is, misschien is het mondstuk van de Biturbo wel dikker.
Probeer daarom eerst een langere bout en als dat het niet is is je schroefdraad naar de knoppen.
Dat wordt dan cilinder eraf halen en opnieuw (groter schroefdraad) tappen.
Het klopte inderdaad dat het net ietsjes te kort was maar met een klein beetje gericht draaien en nog een paar ringen er tussen gestopt is het toch geluktVolgens mij had iemand anders ook problemen met het vastzetten van een Bullit uitlaat vawege de dikke(re) flens. Kan dus idd zomaar zijn dat de boutjes nu net te kort zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten