Berichtdoor hubert123 » 21 feb 2010 19:47
aan Funtastic rider,
Volgende maand is het zover dat je jou Funtastic mag gaan kopen, nog maar een paar nachtjes slapen. Is toch zo he ??
Mijn Funtastic is inmiddels drie jaar oud, het is een snor. Die van mijn vrouw ook.Met mijn Tomos-snor heb ik wel 1,5 jaar alle denkbare elende en rotzooi gehad,en haast altijd ontstaan uit montage fouten van de fabrikant, soms schandalige fouten.
De Funtastic van mijn vrouw liep vanaf de eerste dag heel anders dan de mijne, zelfs het geluid was anders, Met deze tweede
Funtastic is in drie jaar alleen een band twee keer lek geweest en verder helemaal NIETS .Natuurlijk zijn bijde Funtasticjes een beetje opgevoerd zoals je dat op het Tomos-Forum honderden malen kunt lezen, eigenlijk niets bijzonders. Ik ben NU over het
algemeen over Funtastic zeer tevreden. Jou Funtastic wordt een brom. Als die een beetje opgefokt zijn, zijn het net tractoren.
Ook andere Tomossen zijn wel in orde, als ze zonder te beunen opgevoerd worden en daarnaa netjes onderhouden worden.
Als je geluk hebt wordt jouw Funtastic er ook een zonder afwijkingen zoals die van mijn vrouw. Koude start is niet(nooit) te
vergelijken met zomer start. Zomers start de Funtastic haast vanzelf. In de winter moet ik echter 6 tot 8 keer kicken. Nu verander ik in de winter niets aan de afstelling, anderen doen dit wel. .Of je Funtastic je altijd goed bedient, dat gaat helemaal aan je zelf liggen, je moet namelijk leren je veranderingen en reparaties zelf te verrichten, en niet alleen vanwege de kosten.
Groeten Hubert