en hoe hard zou ik dan ongeveer rijden?65cc Airsal, Bromcilinderkop (evt gevlakt)
15mm / 16mm Carburateur
Homoet, of de betere terugloper
TWV 26-22
hallo,70cc kan ook. Afvlakken is alleen voor beter optrekken.
Maar 80km/h+ op een snor brommer is best wel zelfmoord.
ja want maakt nou weer uit zonder helm is iedereen die een snor heeft en harder als 70 rijd zelfdmoord dan:P hahauhhh je rijd zonder helm tomosjes zijn er niet voor gemaakt om zo snel te gaan
je hebt trommelremmen achja boeie is niet mijn probleem
hallo,-65cc
-17,5 mm cabarateur
-Power filter
-17 mm spruitstuk
-ATW 24 VTW 26
-Hoge drukkop voor 70 cc / 50cc
-Bougie met hogere hittegraad
-Homoet uitlaat
Hiermee haal je makkelijk de 80 KM/h.
Zorg wel dat je al je begrenzers eruit haalt incl Ontsteking op brom zetten.
Vergeet niet dat je goed werkende remmen nodig hebt
ja maar waar kan ik die halen? 17.5 cab? kan overal alleen 16.16 vinden en spruitstuk? 17 mm dan?Uhh omdat je met een 70 cc alles kapot maakt
Je kan alle onderdelen gewoon op internet of op het forum kopen
en met een 17.5 mm cab... kun je harder en als je dan een groter tandwiel achter hebt trekt hij lekker door En rijd hij gewoon 80 of harder
je hebt best wel gelijk maar je moet niet denken dat ik constant elke dag 80 rij ik rij maar heel af en toe en als het me te hard gaat doe ik gewoon de helm op dusIk weet niet hoe 't met jou zit, maar ik ken al die weetikveelhoeveel weggebruikers die ik elke dag tegen kom niet, laat staan dat ik ze kan vertrouwen. En als eentje niet op zit te letten/een foutje maakt lig je al gauw op z'n motorkap als je 80 gaat met die tomosremmetjes, zal je hoofd niet fijn vinden zonder helm. Of, jij let even niet op/maakt een foutje/slooft je uit en 't gaat mis, je zal de eerste niet zijn.
Zou gewoon een helm op zetten, snap sowieso waarom je een snor koopt als je 80 wilt. Maarja, niet mijn probleem.
70cc alles kapot maakt das klik klare onzin dat zou betekenen dan iedereen die een 70 cc heeft zijn brommer kapot maakt das gewoon bullshit die theorie van de reactie hieronder begrijp ik meerUhh omdat je met een 70 cc alles kapot maakt
Je kan alle onderdelen gewoon op internet of op het forum kopen
en met een 17.5 mm cab... kun je harder en als je dan een groter tandwiel achter hebt trekt hij lekker door En rijd hij gewoon 80 of harder
ik zeg tog als ik zelf te hard vind gaan zet ik gewoon en helm op en dit is geen topic over dat ik te hard rij met me snor maar over mooie setuptjes maar je lkkr mee kan rijden iemand nog wat leuks??en je zal uitgerekend die ene keer dat je geen helm op hebt even het gas opentrekken en met 60+ je hoofd een stoepje koppen.
Maarja, doe vooral wat je niet laten kan zolang je maar geen onschuldige weggebruikers, kinderen, etc met je meeneemt.
Volgens mij was 65cc de max wat je op je carters kon zetten zonder aan die te gaan werken (kan ook 70 zijn, weet het niet helemaal meer)
schrijf er dan voor de zekerheid even bij: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen!uhhh je rijd zonder helm tomosjes zijn er niet voor gemaakt om zo snel te gaan
ja daar ben ik wel verantwoordelijk voor maar wie zegt dat het gebeurt shit dit topic is om mij te helpen niet om mij af te krakenschrijf er dan voor de zekerheid even bij: ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen!uhhh je rijd zonder helm tomosjes zijn er niet voor gemaakt om zo snel te gaan
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten