Uhm nee hij rookt niet. alleen hij rijd niet meer. ofja hij rijd wel maar 5 km/h en de cilinder maakt allemaal rare geluiden. en bij de uitlaat HOEST die...maar roken doet niet.Waarschijnlijk is je cilinder wel in orde.
Rookt je Tomos nu erg?
Nee niet voor ontsteking als het goed is maar ik bedoel..zeg maar als ze zuiger beneden is dan moet de contact punten zorgen dat hij weer naar boven gaat en dan zorg de bougie weer dat hij naar beneden gaat..en zo gaat het maar door...maar me contact punten waren dus afgebroken waardoor dat proces niet meer 100% goed ging en daardoor liept ie zo vercrackt.Voor de zuiger? Je bedoelt als ontsteking.
Als ik bijna op de ''top'' rij (25/30 km/h) dan houd hij in en gaat stotteren. Het lijkt dat hij wel harder wilt maar het lijkt alsof hij word tegen gehouden door un begrenzer ofso.
Hij wilt wel harder rijden maar hij kan het niet, En gaat daardoor rare geluiden maken.
Wat kan het probleem zijn? Is het een begrenzer? Zoja welke? En hoe krijg ik die eruit?
(Mij werd vertelt dat ik de Luchtfilter begrenzer eruit moest halen dat ie daardoor meer lucht krijgt.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten