Nee je hebt 2 types snor en brom bij euroscooters tenminste de snor zal wel wat kleiner zijnJe kan er niet zomaar andere kappies opgooien, de bevestigingspunten zijn op andere plaatsen bevestigt...anders gooi je toch nieuwe kapjes erop...
je kan het wel beunen door ze eraf te slijpen op te vullen, afwerken, herplaatsen ( vastlassen ) en dan nieuwe kappies erop
denk ik...
maar dat is wel aardig beunwerk
-----------
Je spruitstuk moet je ontgrenzen is denk ik wat je bedoelt met 45 km/u versie.
Bij euroscooters wordt denk ik bij de brom uitvoering de begrenzing eruit gehaald. Daarom is de snor type ook 12 mm.Nee je hebt 2 types snor en brom bij euroscooters tenminste de snor zal wel wat kleiner zijnJe kan er niet zomaar andere kappies opgooien, de bevestigingspunten zijn op andere plaatsen bevestigt...anders gooi je toch nieuwe kapjes erop...
je kan het wel beunen door ze eraf te slijpen op te vullen, afwerken, herplaatsen ( vastlassen ) en dan nieuwe kappies erop
denk ik...
maar dat is wel aardig beunwerk
-----------
Je spruitstuk moet je ontgrenzen is denk ik wat je bedoelt met 45 km/u versie.
[ Post made via Mobile Device ]
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
Haha dat is wel een beetje dom!dan zit er een buis je in, heeft een beetje een andere kleur. spruit kan je volgens mij niet tunen (alleen uitboren maar dat is beun) Dit moet ik ook ff vertellen, toen ik mijn snorretje kocht zat er een 15/15 op met BEGRENZT spruitstuk
echt een beunhaas die gozer ^^
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten