Ik heb een vraagje over mijn tomos ik weet namelijk niet wat ermee aan de hand is.
Mijn tomos is flink opgevoerd en loopt ongeveer 55 km/h (50cc, snor)
Ik reed van de week met een flinke wind mee (60 km/h) naar huis toe toen hij opeens een raar bonkend geluid begon te maken uit me cilinder, alsof me zuiger ergens tegen aan zat te bonken steeds harder steeds sneller totdat ik opeens thuis was en me achterwiel blokkeerde, me brommer liep nog wel maar me wiel draaide niet meer!
Dus ik een paar dagen later kijken of me kick start het nog deed ( zo niet -> Vastloper ) maar deze deed het nog gewoon. Dus ik kijken naar mijn voortandwiel of daar iets mee was, niets aan de hand.... me achterwiel draaide gewoon nog naar achter ( hele draai ) maar als ik naar voor draaide blokkeerde die na ongeveer een halve draai aan het wiel.
Dus ik denk ik ga even bij me cilinder kijken bij mijn zuiger... dus ik me cilinder open gemaakt... niks aan het handje geen schade niks, me zuiger ziet er allemaal nog netjes uit. Maar als ik dan me wiel naar voren draai en kijk naar me zuiger gaat die gewoon omhoog tot op het punt dat me achter dus blokkeerd en me zuiger ook stopt ?! ( wanneer me zuiger ongeveer op de helft is )
Kan iemand me helpen met dit probleem ik heb geen flauw idee wat ermee aan de hand is, niets met het tandwiel blijkbaar geen vastloper en me motortje loop wel gewooon.... wat kan er dan mee zijn???

Ik hoop op reactie, alvast bedankt!