zoek, en gij zult vinden
hallo,
zoek en gij zult vinden ja help me dan ff een beetje zoals ik al eerder zei ik snap niet zo veel van die zoekfunctie jullie zitten al langer op dit forum andere vraag dan kan ik dat kleine sproeiertje voor het gas dan ofzo gewoon laten zitten of moet je die ook vervangen voor het afstellen?
Speciaal voor u zal ik dan bij deze een tutorial schrijven over het gebruik van de zoek-knop op deze site.
Stap1: Gaat u naar
http://www.tomosforum.nl .
Dan ziet u deze pagina.
Blauw- Registratie
Rood - Inloggen
Bent u nog onbekend met deze website klikt u dan op de met blauw omtrokken knop '' Registratie ''.
Bent u al bekend met deze website en heeft u zich al geregistreerd druk op de rood omtrokken knop, zie vervolg.
Dit is wat u te zien krijgt als u op de met blauw omtrokken knop drukt.
Helaas ga ik hier niet verder op in, aangezien dit niet uw vraag was.
---------------------------------------------------------
vervolg Rood omcirkelde knop:
Wilt u zich Inloggen nadat u uw Registratie ( de blauw omtrokken knop ) heeft voltooid dan dient u nu op de met rood omtrokken knop te drukken.
Hieruit volgt deze pagina
Op deze pagina dient u uw ''Gebruikersnaam'' en ''Wachtwoord'' in te vullen die u aan maakt indien u op de met blauw omtrokken knop heeft gedrukt.
gelieve 10 seconden te wachten na het klikken op Inloggen
-----------------------------------------------------------
De Search ( zoeken ) Knop - deze wordt aangegeven met een groen omcirkelde knop.
Als u naar uw menubalk kijkt dan ziet u dit staan:
- Druk op de met groen omtrokken knop
Heeft u op de met groen omtrokken knop gedrukt verschijnt dit:
Paars - Invullen / selecteren
Groen - Zoeken knop
-Als je gewoon door de berichten heen zoekt, dan raad ik je aan om de instellingen uit de afbeelding over te nemen.
In de met paars omtrokken velden verander je het zoekgebied, naam etc. Alsnog raad ik je aan mijn instellingen over te nemen.
- Type ook het woord carburateur in.
- Als je de stap hierboven hebt uitgevoerd druk je nu op zoeken
Als tot nu toe alles goed is uitgevoerd dan moet u nu dit als uitkomst krijgen:
Hierin ziet u alle posts gemaakt door leden van het forum waarin het woordje Carburateur staat.
Zoals je af kunt lezen zijn dit
3439 Posts... Hoogstwaarschijnlijk dus dat jouw probleem zich eerder bij iemand anders heeft afgespeeld en er dus een topic/post over heeft gemaakt.
Hardstikke bedankt voor de genomen tijd om het te lezen/te bekijken, credits for me ofcourse... doe ermee wat je wilt maar gebruik voortaan eerst even de zoekfunctie en denk om je grammatica, spelling en interpunctie.
Mvg
Ben Kuyper