Je kan natuurlijk gewoon een kant-en-klare tempsensor op een koelvin plakken en dan het displaytje op je stuur. Maar die temp is natuurlijk helemaal niet betrouwbaar, want het verschil met de temp in de cilinder zelf is heel groot. En je kan natuurlijk moeilijk een sensor in je cilinder stoppen En opzich, waar heb je in godsnaam een temperatuursensor voor nodig?