hallo allemaal, als jullie mijn vorige topic leesde , het is gelukt met de tapeinde! ik had hem er gewoon uitgeschroefd en niuwe in gedaan. maar nu is er een probleem, ik heb 70 cc erop zitten en 16 16 caburateur , sproeierr maat 76 . met gaasfilter. Mijn tomos loopt niet stationair als je geen gas geeft dan hoor je hem langzaam uitvallen , als je ff wacht en je start hem opnieuw dan loopt hij wel ff stationair ongever 1 minuut en als hji eenmaal is uitgevallen krijg je hem heel kut aan , tenzij je ff wacht een paar minuten dan gat hij weer aan, ook zit er allemaal olie onder mijn cilinder, volgens mij denkt mijn cilinder gewoon goed af en bovendien er kan toch geen olie uit je cilinder komen? de bromboer zei dat het onverbrande benzine was en dat die nie bij me cilinder deruit kwam maar bij me uitlaat die nie goed afsloot dat zou kunen want me uitlaat zit niet heel strAK , IK wou het probleem oplossen dor de moeren om me tapeinde heel strak te draaien, maar die knapte (me tapeide) nu ziten ze dus niet heel strak maarja wat heb je liever het risico op lekage en valse lucht of tapeinde die knakt ik weet nu dus niet precies hoe strak me tapeinde moet, maar in ieder geval wie weet waar de olie van daan zou kunnen komen? ja me carter lekt maar die olie lijkt het me niet, de bromboer had me cilinder deraf gehaald en hard op me carter geslagen die nu lekt :S ook leuk , ik post zo ff fotos
mvg.