ik heb helemaal niks met de cilinder gedaanVertel mij eens wat je met die cilinder hebt gedaan als je met een 70cc en bullet 90 haalt
JAAAAA hoorik heb helemaal niks met de cilinder gedaanVertel mij eens wat je met die cilinder hebt gedaan als je met een 70cc en bullet 90 haalt, , ik heb dus een andere vertanding namelijk: 28vtw ipv van 26 waardoor je al 5 km/h per tand sneller mee gaat en een 22 atw ipv 28 waardoor je ook al 1km/h harder per tand, dus reken maar uit:
45+15+15+10+6=91 (std snelheid+70cc+Bullet+vtw+atw)
met een 31 vtw zal ik de 105km/h halen, maar dat past niet in mijn blok volgens mij, en dan trek hij denk ik wel strontsloom op
JAAAAA hoorik heb helemaal niks met de cilinder gedaanVertel mij eens wat je met die cilinder hebt gedaan als je met een 70cc en bullet 90 haalt, , ik heb dus een andere vertanding namelijk: 28vtw ipv van 26 waardoor je al 5 km/h per tand sneller mee gaat en een 22 atw ipv 28 waardoor je ook al 1km/h harder per tand, dus reken maar uit:
45+15+15+10+6=91 (std snelheid+70cc+Bullet+vtw+atw)
met een 31 vtw zal ik de 105km/h halen, maar dat past niet in mijn blok volgens mij, en dan trek hij denk ik wel strontsloom op
Zonder banden met raceprofiel gaat je dat niet lukken vriend.Ik haal jullie allemaal in!
Straks met me airsal 50cc!
Ga ik 195! want ik heb ook nog een stuurrol van hebo!
http://www.youtube.com/watch?v=NLXfJkGu ... re=channeljij bent gewoon egt dom niet te filmen whahahadan zal ik ook ff berekening maken 25+15+15+15+15+20 wajoo mijne rijd ook 105km/u whahah nooit geweten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten