Berichtdoor mathias » 19 apr 2010 15:46
Hallo,
ik heb een probleem met mijn tomos a35 snor, hij wil namelijk moeilijk starten op choke en zonder wil hij dat niet. (en met choke moet ik trouwens half gas geven, anders wil hij ook niet starten)
En een ander probleem dat daarbij aansluit is dat hij sinds een aantal dagen slecht loopt.
Hij trekt langzaam op, komt niet meer op de top die hij voorheen haalde en de uitlaat die 'puft' als je gas loslaat voordat je bijvoorbeeld een bocht maakt.
De snor brommer heeft een standaard 14/9 carb, 12 milimeter spruitstuk, ontgrenst luchtfilter (door vorige eigenaar, heb het buisje niet in bezit), en een standaard snel/brom uitlaat.
Ik heb al getest op valse lucht met de deo bus, maar dat gaf geen overduidelijk resultaat, omdat hij niet stationair loopt zonder choke en half gas.
Er zit sproeier maat 51 in. Ik heb 50 geprobeerd maar daar schakelt hij heel traag en op het moment van schakelen valt hij uit.
Sproeier 55 gaf een beter resultaat, hij deed het zo ongeveer hetzelfde als de 51 maar alleen zonder luchtfilter.
Iemand bruikbare tips om erachter te kunnen komen waar het nou aan ligt?
Gegroet,
Mathijs
Laatst gewijzigd door
mathias op 30 apr 2010 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.