hier de foto
verder ga ik er niets aan veranderen, dus wat vind je er van?
nee, ik ben niet zo voor opvoeren of tunen, voor mij is 45 km/u snel genoeg hoor.Ik neem aan dat je binnenkort een snel uitlaatje en een Puch HD-kop erop hebt zitten?
dat is het lief van mijn vaderMwaaa, standaard.
Wie is die milf dan?
een brom!, 25 per uur? dan kun je beter met de fiets gaan. (dat is mijn mening toch)Mooi ding, zou alleen de spiegel er even afhalen. Is het een snor of brom?
dankje, ik vind het (persoonlijk) het mooiste model van allemaalAls ik het geld had ha ik er zo een gekocht;) vet ding man!
Sowhat? Mijn moped is van februari 2009, dus ook spiegel verplicht, het is alleen spuuglelijk. Daarom heb ik hem er ook meteen af gehaald.Spiegel is verplicht bij hem he, omdat ie nieuw is
zeker niet, ik ga geen 150 euro betalen aan de politie voor een kilometertje of 15 per uur sneller te gaan hoor!opvoeren !
[ Post made via Mobile Device ]
zeker niet, ik ga geen 150 euro betalen aan de politie voor een kilometertje of 15 per uur sneller te gaan hoor!opvoeren !
en ik vind dat persoonlijk niet nodig dus.
15km/h te snel zou betekenen dat je tomos rond de 70/75 op de teller moet lopen. De teller wijkt af, op de roller val je ook nog wat lager uit, en tot 55 km/h krijg je geen boete.zeker niet, ik ga geen 150 euro betalen aan de politie voor een kilometertje of 15 per uur sneller te gaan hoor!opvoeren !
en ik vind dat persoonlijk niet nodig dus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten