Misschien is er iemand anders wel handiger dat die het voor je wil doen. Het was overigens alleen ter informatie. Je hoeft niet meteen naar nieuwe(re) spullen uit te wijken als je creatief bent.
Ja kijk ik ben best creatief maar ik heb de gereedschappen er niet voor.. en die moet ik dan steeds bij iemand anders gaan lenen enzo.. en dat ben ik een beetje zat..
Tja ... heb al gekeken voor 2ehands vliegwiel. en anders blijft de dremel een optie.. heeft er iemand toevallig nog een vliegwiel voor electrische ontsteking waar de spiebaan gewoon goed is?
Zo me vliegwiel was binnen nieuwe ketting + tandwielen borgplaat+ring en nieuwe spie voor het vliegwiel!
Alles er gister op gezet.. en hij start.. blijft lopen als ik gas geef of ik er mee kan rijden weet ik niet maar.. na 10x te hebben gestart kickt me kickstart ineens heel licht.. en hoor ik CLACK als ik onderaan ben met kicken? en nu start hij niet echt meer.
Wat is dit voorn onzin word er gek van dat ding staat al 4 maanden stil ofzo..
Er zit een nieuwe spie in? en een goed vliegwiel :s dus daar is waarschijnlijk niks mis mee heb van vriend van me gehoord iets met zuigerveren versleten ofzo.. dat hij niet meer genoeg compressie maakt en dat hij daarom zo licht kickt...