oke , luister ff.
ik heb hier een berg spullen liggen en meot het er allemaal op gaan zetten , dan is het ERG frustrerend dat 1 mini dingetje nie los wil. Kijk ik weet heuswel hoe het moet, maar je mag gerust ff langskomen en ik kan je vertellen je krijgt hem er niet zomaar uit. Ik snap er ook geen drol van waarom zo iets simpels zo vast zit. zagt tikken werkt niet en hard ook niet. ik heb alles nagekeke en ik heb gelukkig nog niks gemold, me kickstart werkt weer en de as is niet krom . Waaromdan gelijk mijn hele blok naar de tering zou moeten zijn vind ik beetje onzin? Ik vrag hier ook om een hele goede tip , hoe het moet weet ik wel hoor en dat doe ik ook maar werkt blijkbvaar niet , Misschien bepaald gereedschap wat goed werkt om het los te krijgen?
en dan over het erin doen, ik heb alles gedaan zoals het hoort de spie zit ook keurig met de vlakke kant naar de as toe, dus waarom hij in hemelsnaam niet losgaat is mij een raadsel , een nieuwe spie ga ik zeker halen als hij eruit is. En nogmaals als je heir een berg met chrome sportstuurtje en 32 cm vering en alles het liggen is dit echt $@%@. Bovendien zijn zondag de winkels dicht dus wil ik het ervoor gedaan hebben.
maar in het vervlg zal ik iets rustiger aan doen