ik heb net een warmloper ondervonden ik weet de oorzaak al verkeerde benzine

Ik snap je uitleg zo niet helemaal, waar zit het 'draadeind' aan vast dat hij de cilinder omhoog trekt?ik zou er een FAQ over maken maar mijn camera is kapot.
Je kan de cilinder er af trekken met een paar draadeinden met moeren en een paar carrosserie ringen.
Eerst draai je een moer op het draadeind en daarop komt een ring.
Dat stop je tussen de koelribben en je zorgt ervoor dat de moer+ring onder de cilinder zit.
Als je nu doe moer omhoog gaat draaien dan pers je dus ook de cilinder omhoog.
Zo kan je stukje bij beetje de cilinder eraf draaien en ik raad je wel aan flink wat olie te gebruiken.
* als je kop eraf is en je zuiger gaat nog soepel en je ziet geen krassen in de cilinder als je met een zaklamp kijkt ,dan kan je ook gewoon kijken of hij nog loopt want misschien valt het mee.
Ik denk dat hij het hele draadeind erafhaalt? Of? Ik snap het zelf ook niet helemaal.Ik snap je uitleg zo niet helemaal, waar zit het 'draadeind' aan vast dat hij de cilinder omhoog trekt?ik zou er een FAQ over maken maar mijn camera is kapot.
Je kan de cilinder er af trekken met een paar draadeinden met moeren en een paar carrosserie ringen.
Eerst draai je een moer op het draadeind en daarop komt een ring.
Dat stop je tussen de koelribben en je zorgt ervoor dat de moer+ring onder de cilinder zit.
Als je nu doe moer omhoog gaat draaien dan pers je dus ook de cilinder omhoog.
Zo kan je stukje bij beetje de cilinder eraf draaien en ik raad je wel aan flink wat olie te gebruiken.
* als je kop eraf is en je zuiger gaat nog soepel en je ziet geen krassen in de cilinder als je met een zaklamp kijkt ,dan kan je ook gewoon kijken of hij nog loopt want misschien valt het mee.
En inderdaad gewoon even kop eraf halen en op krassen controleren, is er niks te zien, goed smeren en doorrijden, merk je snel genoeg of 't nog goed zit.
dat is het probleem zonder foto'sIk snap je uitleg zo niet helemaal, waar zit het 'draadeind' aan vast dat hij de cilinder omhoog trekt?
dat is het probleem zonder foto'sIk snap je uitleg zo niet helemaal, waar zit het 'draadeind' aan vast dat hij de cilinder omhoog trekt?
het draadeind staat op het blok.
dus als je dan de moer omhoogdraait dan duw je de cilinder er af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten