Kan idd met een schaaltje, had het een keer gedaan en ging veel stroever. Toch maar weer gewone kogeltjes gedaan met vet.de laatste keer dat ik er een uit elkaar haalde kwamen er 20 kogeltjes uit de bovenkant en 17 uit de onderkant.
het kan zijn dat er een paar gevallen zijn uit de onderkant want er zat niet echt nog vet in.
Ik gebruik in elk geval ook altijd goudfilmvet en dan duw ik daar de kogeltjes in en die blijven dan echt wel hangen.
Die ringetjes kan je denk ik ook gewoon gebruiken maar dan heb je meer kracht op een kogeltje omdat er minder inzitten.
20 zij het er
Hij vraagt toch wat het "ongeveer" kost? Hij vraagt niet wat het precies kost bij welke fietsenmaker...hoe moeten wij weten wat het bij jou fietsen winkel kost!
Dit gaat dan gewoon weer helemaal nerges over? Als je niets nuttigs weet te zeggen, houdt het dan gewoon voor je.Sommigen onder ons zijn helderziend.
Dan moet je het even aan diegene vragen
Die dingen zullen niet meer kosten dan €5.fietsenwinkel die geen brommers verkoopt? en hoeveel kost dit ongeveer dan? kwil er gelijk maar nieuwe indoen, moet ook lagervet hebben dus tmoet niet te overdreven worden
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten