ja ik zie het wel bedankt!je moet je band hellemaal leeg alten lopen dan voorzichtig met die bandenwippers eraf wippen gaat echt heel makkelijk met oude banden
je tomos blok heeft 2 interne overbrengingen. je 1e en 2e versnelling. als je de tanden van de spur (grootste) deelt door de pinion (kleinste) krijg je een getal welke ik nodig heb van beide vertandingen. dan is er nog een andere overbrenging daarnaast die tussen de carters zit. deze moet er ook nog bij op. Hiermee kan ik het toerental bepalen die ik in praktijk haal...Ik snap het nog niet, Je wil de omtrek weten van de interne vertanding? Dat zijn 2 tandwielen, hé. Als je het iets duidelijk uitlegt wil ik het wel even nakijken voor je.
Heb namelijk nog wel een interne vertanding liggen.
waar kan ik nieuwe complete banden bestellen voor een tomos dus velg en band enzo
krijg mijn band er niet af en is bijna kaal vandaar
ik snap dat jullie denken dat ik weer vraag maar hier in de buurt is geen bromboer en op site kan ik niks vindenwaar kan ik nieuwe complete banden bestellen voor een tomos dus velg en band enzo
krijg mijn band er niet af en is bijna kaal vandaar
bromboer of google
jan is goed ik ga er rekening mee houden!@ Tim11: jij bent konstant dingen aan het vragen die met slechts weinig moeite te vinden zijn.
We zijn hier geen van allen Einstein of zelfs maar hoogbegaafd.
Toch kunnen wij ALLES wat we zoeken ook vinden.
De dingen die jij steeds vraagt doen ons dan ook heel erg denken dat jij op ELKE vraag een maat antwoord wil.
En daar doen we dus niet aan.
Iedereen is bereid om anderen te helpen, mits dezen zelf ook moeite doen om oplossingen te vinden.
Uit gegeven antwoorden maak ik op dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
SCHOPals ik een 15/15 cabarateur om me tomos zet met de volgonde setup:
-airsal 50cc snel
-powerfilter
-nu dan 14/12
-bullit word een terugloper of cc tje
en dan past de 15/15 zeker niet meer op een 12mm spruit he
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
weet jij dan misschien aan wat het zou kunnen liggen? anders vraag ik het wel even aan me dealerDeze vraag heb je al een aantal keren eerder gevraagd. Er klopt geen drol van dat ie maar 100 km op een tank kan rijden. Een tomosje moet minimaal 1 op 40 halen. Dat zou dus voor jou 140 km betekenen.
Aangezien je tomosje nog garantie heeft, zou ik terug gaan naar de dealer. Je kunt er zelf wel aan gaan klooien, maar dan vervalt je garantie. Dat is maar net wat jij wil, ik heb mijn garantie wel laten verlopen, omdat ik toch niet naar een dealer toe ga voor onderhoud(oplichterij)
(verbeter me als ik het fout heb over de garantie)
Jawel moet je dat wite busje overzettenSCHOPals ik een 15/15 cabarateur om me tomos zet met de volgonde setup:
-airsal 50cc snel
-powerfilter
-nu dan 14/12
-bullit word een terugloper of cc tje
en dan past de 15/15 zeker niet meer op een 12mm spruit he
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten