Ik dacht gister eventjes een nieuwe uitlaat onder mijn tomos standard snor te leggen, breekt een van de 2 bouten waar je hem onder je cilinder aan vast maakt af. Hoe los ik dit het makkelijkste op, ik ben namelijk niet zo technisch.
als ik jou was zal ik gewoon boutjes halen, die zijn er veel makkelijker in te draaien vind ik , en ja die zijn gewoon bij doe het zelf zaak te krijgen, moersleutel maat 10 is het dacht ik.
Volgens mij zei ik het hierboven fout, ik heb net geprobeerd de bout die is afgebroken los te draaien, er zit alleen geen beweging in. Wat zou ik nog kunnen proberen?
Uitboren houd in dat je een gat boort door de bout/tapeinde. Dan kun je een helcoil plaatsen (google) of nieuw draad tappen.
Maar ik denk dat je eerst even een blikje spinazie en een busje wd40 erbij moet pakken.
Ik heb ook het probleem dat de 2 bouten verschillend qua groote zijn. De 'hele' is een stuk dunner als degene die is afgebroken. Ook paste de bout die is afgebroken helemaal niet door de gaatjes van mijn nieuwe uitlaat.