vraag naar 60 cc die is ook 44 mm bij mij t minste wel sstond op verpakking die ik kocht 60cc tomos was bij mij 44 mmkoppaking heeft de bromboer wel voor puch maar moet een voet hebben en die hebben ze niet en 65cc is 44mm he maar bij de voet pakking gaat het om de 2 gaatjes voor spoelpoorten
als jij er niks van weet ok maar antwoord dan niet voor anderen ik reageer morgen wel weer ben slapen trusteStandaard voetpakking heeft gewoon genoeg ruimte voor die spoelpoorten hoor dacht ik
en anders knip je
en nee niemand weet wat over je choke
[ Post made via Mobile Device ]
dat zeg ik niet en beter hou jij je mond want jij antwoord voor anderen je zult zelf wel niet zo ding hebben en universeel stond ook bij de tnt kabel en die moest ik aan aanpassen langer maken dus vandaar mijn vraagOf het gaat Passen of dat hij hem moet aanpassen
hij heeft hem al besteld dus boeit eigenlijk niet
en er staat universeel bij dus het past, maar meneer is Zoals altijd eigenwijs
en denkt dat van elk ding dat ie heeft iemand een foto reeks en film en howto heeft
[ Post made via Mobile Device ]
ja maar mijn vraag is ook is er niet een die gelijk past ZONDER aanpassingen dat vraag ik en die fles zegt nee geen aanpassngen past gewoon staat tog universeel dat snap welJe moest hem langer maken, maar hij pastte wel. Dus is hij nog universeel. En wij zijn het allemaal unaniem met fllex' eens.
Tim, kijk gewoon goed en denk zelf ook eens. Dat kabeltje past echt wel.
ok bedankt alvast dan weet ik dat want duurt wel lang 30 mei is van me rekening af gehaald dusjaDat hoort zo. Ze mailen je niet. Heb geduld, want het pakketje kom wel eer deze dagen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten