niemand??hallo,
mensen ik het de faq over streetfight kapje gelezen alleen hij heeft ze vast gemaakt met tayrips heeft iemand het nog op een andere manier vastgemaakt?
want tyrips vind ik niet zo mooi!
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
nee dat gaat hem niet worden heb al geprobeerd je maar wat bedoelt die geen met slagklemmetjes kan die geen ff hier reagerenvolgens ''iemand'' in dat FAQ topic kan het ook met de rubberen dingetjes die je er bij krijgt, moet je maar ff lezen
Deze vraag heb je al een aantal keren eerder gevraagd. Er klopt geen drol van dat ie maar 100 km op een tank kan rijden. Een tomosje moet minimaal 1 op 40 halen. Dat zou dus voor jou 140 km betekenen.
Aangezien je tomosje nog garantie heeft, zou ik terug gaan naar de dealer. Je kunt er zelf wel aan gaan klooien, maar dan vervalt je garantie. Dat is maar net wat jij wil, ik heb mijn garantie wel laten verlopen, omdat ik toch niet naar een dealer toe ga voor onderhoud(oplichterij)
Dat dacht ik zelf ookIk zou zeggen haal hem uit je motor dan zie je het
[ Post made via Mobile Device ]
gewoon ff naar de gereedschapsboer of hobbyzaak, of desnoods ff naar een garage.nee dat gaat hem niet worden heb al geprobeerd je maar wat bedoelt die geen met slagklemmetjes kan die geen ff hier reagerenvolgens ''iemand'' in dat FAQ topic kan het ook met de rubberen dingetjes die je er bij krijgt, moet je maar ff lezen
niemand please dan kan ik verderwie kan mij alsblieft helpen met mijn vraag ik weet niet meer hoe ik mijn kabelboom moet aansluiten
ik heb deze faq gelezen viewtopic.php?t=2801 maar die vind ik niet zo duidelijk heeft iemand gwn een foto voor mij waar ik op kan zien hoe alles zit enzo?
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
ja dat weet ik maar welke materiaal is beste wat hij gebruikt of is staal ofzo beter of rvs>?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten