er zit redelijk veel roest op mijn cilinder en cilinderkop, ik wil deze dus graag overspuiten.
maar gaat dit net zo als bij het overspuiten van bijv, je frame? eerst paar lagen primer, dan de kleur en dan nog hittebestendige lak?
alvast bedankt

dus alleen de kleur(zwart) en hittebestendige lak. en moet de kleur dan ook hittebestendig zijn?Primer is niet hittebestendig, dus nee.
Flossen?ik heb net de spuitbus gehaald. ik ben nu bezig met het schuren van me cilinderkop, maar het gaat niet echt snel.![]()
heeft er iemand nog een goede manier om hem te schuren, en dan met namen aan de binnenkant van de koelribben.
dat heb ik gedaan met schuurpapier jaFlossen?ik heb net de spuitbus gehaald. ik ben nu bezig met het schuren van me cilinderkop, maar het gaat niet echt snel.![]()
heeft er iemand nog een goede manier om hem te schuren, en dan met namen aan de binnenkant van de koelribben.
ik heb uiteindelijk alleen me cilinderkop en uitlaat gedaan, en dat is niet zo moeilijk om af te plakkenHoe hadde gij je cilinder afgeplakt dan enzo, voor inwendig letsel ??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten