dankjewel:D
PS: antwoord z.s.m. want ik ben nu bezig met me tomos:D
eh gewoon 3 moertjes. 2 in je cilinder en 1 bij de ophanging is niet zo moeilijk toch? draai de moertjes wel recht in ej cilinder anderd gaat je schroefdraad er daar aan en dat is echt kut.
oke ik zie dus dat ze niet passen zijn ze te groot? of is je schroefdraad gaar? niet gaan duwen want dan verneuk je het meer, waarom passen ze niet precies?
die dingen zijn altijd idd niet altijd even goed passend maar als het goed is na een hoop pielen moet hij toch erin gaan hoor? probeer je ophanging en beetje losjes te draaien zodat je je uitlaat ook nog kan bewegen dan kun je hem e mooi boven drukken. dit is gewoon een kwestie van pielen.
haha nee ik heb nou niet echt technisch inzicht neeTopicstarter is inderdaad niet geboren met technisch inzicht![]()
Ruim het gat bij je uitlaatophaging eens op(dus ophanging van je uitlaat naar je frame). Het komt vaak voor dat het net niet past. De meeste uitlaatjes zijn ook maar made in china producten, kunnen de chineesjes ook niks aan doen.
ik heb tomos standaard snor, ik heb een biturbo uitlaat gekocht op marktplaats. Hij past op mn cilinder alleen de schroefjes gaan er niet in. Zonder uitlaat wel, de linker met moeite. Met uitlaat kan ik niet goed bij de schroefjes want de uitlaat zit dan een beetje in de weg (als het schroefje er bijna helemaal in zit), en de linker blijft irriterenStel het dan op z'n minst duidelijk want iedereen dit hier nu maar wat te gokken wat er aan de hand is. Je zegt zelf dat ie niet past. Hoe past ie niet?
Heb jij misschien een a55 en is die uitlaat voor een a35, of andersom? Dan is het niet gek dat ie niet past inderdaad.
@Tamiya, BiTurbo is Spaans of Italiaans ofzo
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten