ik heb al een buisje die erin past maar wil tog liever anders maarja zo maar ff proberen ik kan lassen ja maar als ik geen las apparaat heb maar ik probeer dit ff vanmiddag en anders zeg ik het wel ff;)Je beweert dat je kunt lassen....las dan iets!niemand?
pleasee ik wil geen wig ik wil gewoon een soort rubberen slang of ijzeren stang zodat me cab iets verder uitsteekt van me blok vandaan wie o wie help me pleassee
Wees eens creatief en beun iets, doen er heel veel hier op het forum.
Zelfs knulletjes van 14-15 jaar.
ben zelf 65 kg, wat kan je me aanraden?Ligt er ook aan wat je fijn vindt en hoe zwaar je zelf bent. Ik heb altijd tegen de 2,5voor en tegen de 3 achter.
Doe gewoon wat je fijner lijkt. Knetter hard of wat zachter? Pomp voor op tot 2,5 en achter tot 3. Daarna een keer oppompen voor tot 2,0 en achter tot 2,5 oid?ben zelf 65 kg, wat kan je me aanraden?Ligt er ook aan wat je fijn vindt en hoe zwaar je zelf bent. Ik heb altijd tegen de 2,5voor en tegen de 3 achter.
ik heb mijn cab wel met een buisje verlengt dus de cab hangt zeg maar een beetje maar weet niet hoe ik dat kan oplossen?waarschijnlijk verzuipt die dan probeer is een kleiner sproeiertje en staat je carb recht?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten