haha wat wil je er voor geven dan? maar kan je niet vertellen dan waar aan ligt?goeie oplossing verkopen,
tim ik wil 'm wel van je hebben!
dan ga ik ''m fixe!
haha wat wil je er voor geven dan? maar kan je niet vertellen dan waar aan ligt?goeie oplossing verkopen,
tim ik wil 'm wel van je hebben!
dan ga ik ''m fixe!
we hebben sproeier 60t/m 96 geprobeerd en bij allemaal houd die toch wel bij top in dusja?Ik gaf je net antwoord. Je moet afstellen! Sproeier moet of iets groter of iets kleiner. Ligt er aan wat beter rijdt.
ja dat dacht ik al maarja ik heb besloten om mijn tomos te verkopen en een scooter te kopen ik heb alleen een vraagje mijn tomos hoe die nu er bij staat wat zou ik er voor krijgen?Valse lucht.
First.ja dat dacht ik al maarja ik heb besloten om mijn tomos te verkopen en een scooter te kopen ik heb alleen een vraagje mijn tomos hoe die nu er bij staat wat zou ik er voor krijgen?Valse lucht.
en als die helemaal *standaard is *standaard cilinder enzo loopt goed 35 enzo spatborden erop wat zou ik er dan voor krijgen?
hier een foto hoe die er nu uit zietFirst.ja dat dacht ik al maarja ik heb besloten om mijn tomos te verkopen en een scooter te kopen ik heb alleen een vraagje mijn tomos hoe die nu er bij staat wat zou ik er voor krijgen?Valse lucht.
en als die helemaal *standaard is *standaard cilinder enzo loopt goed 35 enzo spatborden erop wat zou ik er dan voor krijgen?
Stop met kicken,wacht rustig op je andwoord
En betreft de waarde van je tos... Post een foto ofzo,dan kunnen we het zien.
een standaard tomos is meestal rond de 400/500 euro waard,een ouder model dan,in originele staat.
Dump ff een foto,dan kunnen we verder kijken.
Zoekt en gij zult vindenhallo,
hoe hoort de zuiger van de standaard cilinder te zitten het pijltje op de zuiger is weg!
er zitten 2 gleufjes in de cilinder moeten die aan de boven kant of aan de onderkant?
ja maar het id ringend dus kan iemand mij alsjeblieft gewoon ff snel dat antwoord geven!Zoekt en gij zult vindenhallo,
hoe hoort de zuiger van de standaard cilinder te zitten het pijltje op de zuiger is weg!
er zitten 2 gleufjes in de cilinder moeten die aan de boven kant of aan de onderkant?
ik ben hem weer standaard aan maken dusja maar krijg die dingen gewoon niet de plekgewoon oefenen en niet 10000000ker iets vragen weet je wel hoe ze moeten zo niet begin niet aan opvoeren!
als jij iedere keer dat je naar je computer was gerend gewoon je hersentjes had laten werken en rustig geprobeerd had, was die Tos van je de mooiste en beste van het forum geworden.ik ben hem weer standaard aan maken dusja maar krijg die dingen gewoon niet de plekgewoon oefenen en niet 10000000ker iets vragen weet je wel hoe ze moeten zo niet begin niet aan opvoeren!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast