Er is mij weleens verteld dat omdat de luchtinlaat zo klein is de carburateur niet genoeg benzine kan aanzuigen om zegmaar "verder" te gaan. Daarom gaat het op een gegeven moment stotteren.Dat zal wel niet want de carburateur geeft net zoveel benzine als een 14/12 alleen minder lucht.
Ik heb al een kleinere sproeier gebruikt, had eerst 52 nu 50 (zie mijn startpostIk zou zeggen, probeer eerst eens een kleinere sproeier. Als het dan verholpen is, weet je dat het daaraan ligt.
Nou ik zal het je nog beter vertellen. Ik reed net richting huis voor Oranje en toen viel de Tomos opeens stil. Ik op reserve gezet, kon weer verder rijden, viel hij na 5 minuten weer stil. Nu kan ik hem nog niet eens meer vooruit krijgen...heb je je bougie ook al bekeken, als die koffiemetmelkbruin is dan heb je de goede maat. misschien ligt het aan je ontsteking en dat hij daarom stotterd?
das kut, maar kijk nou is naar je bougie. als die de goede kleur heeft dan is het iig niet je sproeierNou ik zal het je nog beter vertellen. Ik reed net richting huis voor Oranje en toen viel de Tomos opeens stil. Ik op reserve gezet, kon weer verder rijden, viel hij na 5 minuten weer stil. Nu kan ik hem nog niet eens meer vooruit krijgen...heb je je bougie ook al bekeken, als die koffiemetmelkbruin is dan heb je de goede maat. misschien ligt het aan je ontsteking en dat hij daarom stotterd?
Hij loopt wel stationair, dat is geen probleem, maar zodra ik gas geef valt hij uit??? Iemand enig idee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten