Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
er zijn wel meer oplossingen, beunstyle heet dat, ik ga wel het een en ander proberen maar. en voor opnieuw popnagelen is geen optie want ik heb dat gereedschap helaas niet. een nieuwe uitlaat ook niet want die gaat weer zo kapot. maaja ik ga morgen 2 weken op vakantie dus dan ben ik er ff niePak je ducktape. Moet wel 100 meter werken.
D'r zijn 2 manieren om het op te lossen: Opnieuw poppen of een nieuwe/andere uitlaat kopen.
Oja klik eens hier.
Of de popnagels groot genoeg zijn weet ik niet, want ik heb niet zo'n demper en niet die popnageltang.gaat dat hiermee lukken? http://www.sybshop.nl/index.php?page=sh ... &Itemid=31 en is dat moeilijk? ik vind dat nog wel betaalbaar
zijn die bijgeleverde popnagels groot genoeg voor in de demper? en hoe haal je de oude popnageltjes derut?
Ik zou niet die van 5 euro halen, betaal je ook weer verzendkosten.ja ik haal hem over 2 weke , ik ga morge op vkaantie maar dan haal ik wel dat 5 euro ding halen. weet iemand anders nog toevallig of die popnagels groot genoeg zijn? of welke maat ik moet hebben? iemand uberhaupt ervaring met demper opnieuw popnagelen?
volgensmij kan die wel door de brievenbus hoor. en moet je perse die oude nagels uitboren? of kun je ze der ook uittrekken ofzo?Ik zou niet die van 5 euro halen, betaal je ook weer verzendkosten.ja ik haal hem over 2 weke , ik ga morge op vkaantie maar dan haal ik wel dat 5 euro ding halen. weet iemand anders nog toevallig of die popnagels groot genoeg zijn? of welke maat ik moet hebben? iemand uberhaupt ervaring met demper opnieuw popnagelen?
Terwijl één van 10 euro bij je plaatselijke bouwmarkt waarschijnlijk beter is(en goedkoper)
Ik zal het even uitleggen, eerst boor je de popnagels uit, met een klein boortje.
Dan zorg je dat het er niks meer in het gat zit.
Dan zet je de goede maat popnagel erin(zo groot mogelijk als in het gat past)
En dan gebruik je je popnagel tang
Veel plezier ermee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten