genoeg geouwehoerd foto's
dit waren wat random pics en nu enkele detail pics, ben geen camera wonder.
Er zit een heel verhaal rond de brommer vanaf de vorige eigenaar met eeen verband met het frame nummer die nu nieuw correct is geplaatst.
De snor werd als werken woon verkeer gebruikt en werd haast nooit schoongemaakt, met veel roest al heenkomen.
Heel langzaam reed het geloof ik met zown kleine Carb van 9mm, om te janken, en het reed ook voor geen meter met zown luchtfiler.
HITEK Jonguh! een keiharde Yasuni pyp k*t.
dus bij thuiskomen met de snor direct lopen sleutelen en dus gauw het blok er onder uit.
inmiddels hangt het juiste blok er onder en vonkt ie als een tierelier.
Technishe specs:
Tomos Quadro 2-Speed Automatic.
OLD specs:
50cc met een 50cc snor kop Ei type cilinder( weinig tot niks aan op te voeren)
50cc zuiger orgineel
9mm Spruitstuk
14/9mm Dellortho carbrateur.
Tecno Cc uitlaat vrij verroest.
26tands voor en 22 tands achter
1ste specs
50cc met een 50cc snor kop Vierkante type cilinder(Veel opvoer mogelijk heden)
50cc Zuiger met ''Boost'' poorten.
15MM uigevreest spruitstuk
15/15mm Dellortho Carbrateur
Tecno CC uitlaat van me eerst tomos.
26tands voor en 22 tands achter
Nu heb ik weer een nieuwe en recente spec
70CC DMP met afgevlakte bromkop 50CC
70CC zuiger
Uitgevreest spruitstuk en gepolijst.
15/15MM dellortho Carb
Techno Boss met een Dikke bocht(dikker dan die techno cc)
26tands voor en 22 tands achter.
nieuwe verse plaatjes, het is een woonwerk verkeer brommer dus de conditie boeit me niet.
Heb laatst wel een gat achter me achterlicht gevonden in het spatbord dus dat heb ik gewoon Dichtgekit

Reclame rijden voor de club van me auto.

Leuk, stickers plakken

Gat gemaakt in de kap en pas geslagen zodat ie vast kan, 70Cc en kop met rubber er tussen.

Gele koplamp past mooi bij de Gele kleur.
meer veranderingen komen er niet meer bij aleen evt nog zwarte bredee zijkappen, en een led lampje in het achterlichtje.