bij welke winkel heb je de homoet uitlaat proberen te bestellen?Net bericht gekregen dat de homoet voorlopig niet leverbaar is, krijg mijn geld netjes teruggestort.
Zoek nog even door of moet nog even wachten![]()
grtjes
harry
je kan ook nog idd een hoge druk kop erop zetten , dat zal een stuk schelen qua trekkracht.
een snorkop is anders dan een bromkop , bij snor is er een soort hap uit de verbrandingskamer waardoor hij minder kracht heefd.
ik heb zelf een ori tomos bromkop die afgedraait is , super veel compressie en trekkracht , en lekt verder niet.
puch hd kop geen ervaring mee maar schijnt ook gwn goed te werken
dat is dan snel uitverkocht want 2 weken geleden hadden ze er nog een heleboel op voorraad. ik heb ook pas een nieuwe homoet maar die komt van leertouwer omdat schaaf de andere dag niet kon leveren ivm betaling,weekend en verzending,en had geen zin om te wachten,bij welke winkel heb je de homoet uitlaat proberen te bestellen?Net bericht gekregen dat de homoet voorlopig niet leverbaar is, krijg mijn geld netjes teruggestort.
Zoek nog even door of moet nog even wachten![]()
grtjes
harry
Bij Schaaf Bromfietsen .nl........ onderdelen.
Nette service...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zaten erop.je hebt mooie handvatten.welke zijn dit?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 18 gasten